Kanske ska sluta...

Hej! Jag kanske ska suta med bloggen... jag börjar tröttna. Det känns så jobbigt på nått sett. Altså först var det liksom bara Panfu, sen blev det Panfubloggen också, sen blev det att jag måste läsa alla andras bloggar, sen blev det att jag måste göra allt med min egen blogg och nu har jag gjort en till blogg också plus att jag måste göra allt på Stardoll. Det är liksom så himla mycket som jag måste göra hela tiden. Jag sitter ju typ vid datorn 7 timmar om dagen och liksom det är ju egentligen sjukt mycket. Men om jag slutar med denna bloggen så har jag i alla fall gjort en ny blogg som heter linastumpan.blogg.se I den skriver jag om Stardoll, kawaii, mitt riktiga liv, bloggdesign och allt möjligt, men tyvärr inte Panfu. Jag skulle värkligen bli glad om ni tog en titt på den och kanske börjar läsa den. Men i alla fall så kanske jag tänker sluta...

Kommentarer
Postat av: Tilda

hoppas du har det bra på din andra blogg....snyft;(

2011-04-20 @ 15:30:44
URL: http://panfutildalove.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag förstår om du är väldigt ledsen... jag hoppas att du förstår att jag inte menar något illa med att jag tänker sluta. Men jag vill att du ska veta att jag älskar dig (och min andra bloggläsare) så OTROLIGT mycket. //Lina

2011-04-20 @ 17:07:25
URL: http://linastumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/pandanamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den men du måste inte skriva någon.)

Din webbsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0