Panfu tävling och min nya koja!

Hej alla pandor! Har ni hört det senaste? Just nu pågår en påsktävling. (altså i Panfu)
Man ska färglägga denna bilden:

Här är mitt bidrag: (inte så fin då men, men...)

Man kan vinna ett 3 dagars guldmedlemskap eller en sådan här wooby:

Jag vill förstås vinna woobyn eftersom att jag redan är guldpanda.

Föresten så har jag möblerat om helt i min koja nu. Jag tog till och med en ny koja.
Altså först hade jag den där stora kojan med tre rum.
Den som var
tjejig altså. Men sen bytte jag till den kojan som man får på level 40. Och då blev jag värkligen SUPERNÖJD
med den kojan och jag tänkte att jag aldrig någonsin skulle byta eller möblera om.
Jag hade det så väldigt länge
men så idag
så bestämmde jag mig för att byta koja och därmed möblera om helt.
Jag blev faktiskt nöjd. Så här ser min koja ut nu:
Det som jag tycker är bäst med denna kojan är: den är väldigt stor. Den känns fräch på något sett. Den
är ganska lycksig tycker jag för den har ju en rutshbarna ( hur det nu stavas )som man kan åka på och
det jag tycker
är coolt med rutshbarnan är att om man går upp för stegen och ställer sig på
rutshbarnan så glider man iväg på den automatsiskt.
Och så gillar jag att det
är så många
små ställen där man kan ha små övervåningar eller vad man ska säga. För det älskar jag att ha. Specielt
när man kan gå upp på dom som i denna kojan.
Tycker ni att min "nya" koja blev fin/ful? Kommentera!
Ha det gott igelkott!
                                       

Kommentarer
Postat av: Lolilosa

Hej Lizzie_123's lillasyster här,ferwestn det vart jag som raderade bearloves blog,förlåt jag ångrar mig,men jag vet ej om den är raderat elrl ej?

fölåt mej mne jag lovar at int göa om de!

ok seg deta till lizzie_123 om du vil!

jag e 6 ocgh ett halt /Lolilosa

igentligen Elisa.

UNK,best at sega sanignen ju.

2011-04-10 @ 16:28:08
Postat av: lolilosa

Feresthjen,den ej int e raderat tro jag.

Men vet ej,kantske de gå at gå in påa de nu?

jag ha lizzies data nu fö hon skule til en kompis,om du vil sega det til hon så få du det,men hon e bota i en havtima...

vile baa sega de.

2011-04-10 @ 16:30:50
Postat av: Lina

VAR DET DU SOM RADERADE DEN? Okej ärligt talat nu:

ÄR du värkligen hennes lillasyrra? Jag är bra på att "lista ut" saker och dom där stavfelen värkar vara tillgjorda. Bli inte arg nu men jag tror inte att du är hennes lillsyrra. Om du är någon annan som bara lådsades vara hennes lillsyrra så kan du väl säga det? Jag kommer inte bli arg då, för jag vill bar veta sanningen. Men om du ljuger och inte säger sanningen så kommer jag bli SUPERARG för man kan ju inte bara radera någons blogg sådär. Fattar du vad det innebär? Jag kan lätt ta reda på vem du egentligen är bara så du vet.

2011-04-10 @ 18:37:31
Postat av: lizzie_123

Hon är inte min syrra!!

Min syrra heter Elisa också men hon är inte min syster,min syster kan stava lite bättre iallafall,dessutom är min syrra 7 år!

Undra om det inte är Elisas kompis??

Jag skrev iallafall inte kommentaren!

2011-04-10 @ 19:23:53
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: lizzie_123

Jag vet bara att Elisas ena kompis är bra på att luras.

Jag lovar det är inte min lillasyster och inte jag heller!

2011-04-10 @ 19:26:05
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: Lina

Okej men altså VARFÖR raderade hon Bearloves blogg?

Det har väl liksom inte hon någon nytta av?

2011-04-10 @ 20:15:58
Postat av: lizzie_123

Vet ej? hon är väldigt duktig på att lista ut lösenord,hon kom ju på Elisas lösenord till hons panda,och förstörde,ALLTSÅ Elisas kompis,hon dära glömt vad hon heter,men hon vill hämnas för allt,hon har väl varit här och förstört,antar jag!

2011-04-10 @ 20:43:51
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: lizzie_123

Hon kompis brukar förstöra Elisas saker också,jag antar att hon ville hämnas på Bearlove ;( varför??

Hons blogg som va så bra,nu kommer alla skylla på mig och säga att jag är dum!



2011-04-10 @ 20:46:19
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: lizzie_123

eller så är det blogg.se som krånglar,men inte på oss?

Nån måste ha gjort det!

Det måste bara vara....



Vet ej? kanske elisas kompis eller nån helt annan!

2011-04-10 @ 20:49:25
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: Lina

Sååå synd!

2011-04-11 @ 15:53:40
Postat av: Bearlove

Vaaa?!

Jag vet inte äns vem din syrras kompis är så hon kan inte ha vetat vad min blogg heter om inte din syrra hade sagt det eller något?!

Vad taskigt att luras!

Jag tror inte det är ett tekniskt fel, för det borde itne bara vara på min blogg då och så länge!!! ;(



//Bearlove



Känns så tomt utan blogg

2011-04-11 @ 16:31:29
Postat av: Lina

ÅÅÅH DET ÄR SÅ SYND!!! Håller med om att det känns tomt utan blogg.

2011-04-11 @ 17:09:11
Postat av: lizzie_123

Min lilla syter sa det,så jag skrev det här!

Jag vet väl inte om det är sant eller ej?

Fråga min syster då,jag kan väl inte hjälpa om det inte är sant eller ej?!

Det var min lillsyrra som sa det ju!!

2011-04-12 @ 21:20:40
URL: http://minilizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/pandanamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den men du måste inte skriva någon.)

Din webbsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0