Vad nu?

Hej alla pandor! Altså Bearlove kan inte logga in på Blogg.se och man kan inte komma till hennes blogg. Det är ju förskräckligt. Tänk om någon har lyckats skriva in rätt lösen och raderat den. 
Jag hoppas värkligen att det inte är så. Föresten har ni läst Panfubloggen? Det står typ på något annat språk och så är det helt konstigt. I alla fall för mig. Kolla:
 
Konstigt va? Är det så för er med eller är det bara min dator som krånglar?
Dom nya kläderna har kommit idag. Dom är väldigt...gammla!
Till och med så gammla att dom är svartvita.

Ha det gott igelkott!
                                           

Kommentarer
Postat av: max-tjej

Heej! För mig blev det också så!! Så konstigt!

2011-04-07 @ 17:08:36
URL: http://amanda-1110blogg.bloggplatsen.se
Postat av: Bearlove

HELLO PANDAS,



Hur ska du? WAAAAS? Du äter soppa? ACH Så fungerar er stor.



Ella, är nu inte kolla in hjälmen byggnadsarbetare. När bullret är förstås inte hans egna ord, ja. Åh hej pandor. Du frågar, var är vi? I ditt träd hus!



EXAKT! Oh ja nu är jag på hjälmen. Manny här bara mekar runt med ett nytt träd hus design. Här kan du se någonsin förslaget:



Så det kommer att se ut på slutet, men för närvarande finns det totalt kaos här! Du kommer att känna din lilla koja igen. Det är bäst att titta på det själv. Titta förbi, vi väntar på dig. Här kommer vi att visa dig den lilla sport praxis, som vi redan har berättat på tisdagen. Du vet, detta är en del av tester för nya panda. Du kan fylla det med vänster!



Men hur är det med den intrikata historien äventyr? Detta är precis vad smart pandor. Här kommer du att lära dig om krönikörerna Hamelot som skickar dig på en resa genom Panfu. Han behöver din kunskap och skicklighet för att berättelsen Panfus ner.



De två provningarna har gömt sig i äventyret boken, och detta på klockan i "Lessons":



Go!



Stay tuned

Ella och Max



__________________________________________

Jag översatte panfubloggen och då blev det det som det står över :)

2011-04-07 @ 17:19:08
URL: http://bearloves.blogg.se/
Postat av: Lina

ÖÖH, jag fattar typ en tiondel av det som står där, XD! Jaja! Men det går fotfarande inte att gå in på din blogg. ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( :( :( :( :( :( :( :( :(

2011-04-08 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/pandanamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den men du måste inte skriva någon.)

Din webbsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0