JIPPIIEE!!!

Hej alla pandor! Kaos smiley # 4735Jag är VÄLDIGT glad just nu. Kaos smiley # 4701 Dels för att Bearlove ångrade sig! Hon tänker inte sluta. Kaos smiley # 4786 Jag sa att hon garanterat skulle ångra sig och nu gjorde hon det också. Kaos smiley # 4875
Och dels för att jag just träffade...PAULA200!!!!!!! Kaos smiley # 5613Kaos smiley # 5613Kaos smiley # 5613JIPPIE ALTSÅ!!!!
Jag har längtat efter
henne något otroligt i 8 månader. Fattar ni, 8 månader! Okej jag kanske värkar lite kaxig nu men
jag är bara så SJUKT GLAD! Vi träffades första gången på glasskafet
och då hade hon
poliskostym och jag stog i kassan och så var det några som kastade vattenballonger
och hon sa att jag skulle säga till henne om dom var för stökiga
och det var dom
(det var ju lite på skoj) så jag sa till henne och då sa hon att hon skulle hemta sin varj
så hon gick ut, tog på sig en varjdräkt och kom in igen som varj.
Sen bara blev
hon min varj fast vi inte sa någonting om det. Sen dess har vi träffats typ varje dag
men sen loggade hon i stort sett aldrig in mer och nu var det typ
6-8 månadersen vi träffades sist.
Jag har saknat henne så HIMMLA MYCKET så ni fattar inte. Hon betyder värkligen allt för mig.
Och under hela tiden som vi brukade träffas så var hon min bästis och jag hennes.
Sen när hon slutade
att logga in så hade jag andra bästisar och hon också men nu är vi bästisar igen.
En liten bild på mig och Paula200 i glasskafet: (glasskafet är det stället där vi brukade vara och träffas och så)
 Vi jobbade där idag. Kaos smiley # 4783
Och vi ska träffas imorgon!
Okej, jag kanske inte borde tjata så mycket om Paula200, det är ju inte så kul för er trotts allt.
Hadet gott igelkott! Kaos smiley # 5613
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/pandanamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den men du måste inte skriva någon.)

Din webbsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0