Nytt i Panfu!

Hej alla pandor! Kaos smiley # 4735Jag skrev aldrig detta igår för det kronglade med min blogg och man kunde inte gå in på den eller någonting. Så jag skriver det idag istället.
Man kan sammla in pengar
till dom behövande i Japan nu. Allt man behöver göra är att logga in i Panfu, gå till staden och
prata med Pr. Bookworn. Dä står en kassa som man kan klicka på för att sjänka
100 kr. Så här MÅNGA pengar lyckades vi sammla ihop igår:

Ganska mycket va? Det är ju till och med mer än en miljon. Kaos smiley # 4791
Men det jag tycker är synd är att man bara kan sjänka 100 kr om dagen. Jag kunde ju sjänkt typ 81.000
annars. Kaos smiley # 4782Jaja...
Ha det gott igelkott! Kaos smiley # 5613PS! Vad tycker ni om min nya header? Fin eller ful?
                                                 

Kommentarer
Postat av: Bearlove

Skojar du?

HEADERN VAR SUPERFIN!

AVUNDSJUK!

Fast min header som pomis :love: har gjort till mig är med superfin! ;)

Men jag tycker med att det är synd att man inte kan skicka in fler pm (pandamynt) för att då hade jag spelat HELA TIDEN och skickat in! :D



//Bearlove



ÄLSKAR DIN BLOGG!!!

Du kan göra headers själv, sätta in dem, skaffa blogg-husdjur, fixa smileysar och med designen och ALLT och oftast utan så mycket hjälp, DU ÄGER PÅ ATT BLOGGA!!!

Vill vara lika bra som du... :(

Men allt går fel, visst det gjorde det för dig med ibland men ändå... det GÅR aldrig att göra någor för mig:

Inget händer, förutom EN ENDA gång då jag lyckades GÖRA NÅGOT på bloggen, och det var att flytta all text och allt åt höger (Eller var det vänster?) men det var ju inte det jag täntke göra och det blev ju fel?

Så INGET går för mig! :(

Okej, det är ju inte dina problem så du måste ju inte ha dem på dig eller vad man ska säga, men jag menade att du ÄR EN SUPERBRA BLOGGERSKA! <3 DIN BLOGG!!! :D

2011-03-30 @ 20:50:47
URL: http://bearloves.blogg.se/
Postat av: Bearlove

Skojar du?

HEADERN VAR SUPERFIN!

AVUNDSJUK!

Fast min header som pomis :love: har gjort till mig är med superfin! ;)

Men jag tycker med att det är synd att man inte kan skicka in fler pm (pandamynt) för att då hade jag spelat HELA TIDEN och skickat in! :D



//Bearlove



ÄLSKAR DIN BLOGG!!!

Du kan göra headers själv, sätta in dem, skaffa blogg-husdjur, fixa smileysar och med designen och ALLT och oftast utan så mycket hjälp, DU ÄGER PÅ ATT BLOGGA!!!

Vill vara lika bra som du... :(

Men allt går fel, visst det gjorde det för dig med ibland men ändå... det GÅR aldrig att göra någor för mig:

Inget händer, förutom EN ENDA gång då jag lyckades GÖRA NÅGOT på bloggen, och det var att flytta all text och allt åt höger (Eller var det vänster?) men det var ju inte det jag täntke göra och det blev ju fel?

Så INGET går för mig! :(

Okej, det är ju inte dina problem så du måste ju inte ha dem på dig eller vad man ska säga, men jag menade att du ÄR EN SUPERBRA BLOGGERSKA! <3 DIN BLOGG!!! :D

2011-03-30 @ 20:51:42
URL: http://bearloves.blogg.se/
Postat av: Lina

TUUUUUSEN TACK!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2011-03-31 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/pandanamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den men du måste inte skriva någon.)

Din webbsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0