Bilder!!!

Hej alla pandor! Kaos smiley # 4740
Här är lite bilder som jag ritade förut: (bara två då men jaja...)

Men på fjärilen så gjorde jag inga skuggor.
Jag borde ha gjort det och jag vet egentligen inte varför jag inte gjorde det men, men.
Skuggor gör väldigt stor skillnad. Bevis på det:

Jag gjorde en bild utan skuggor och sen gjorde jag skuggor på den, så att man ser vilken skillnad det blir.
Jag hade typ lite vårtema på bilderna så därför gjorde jag bara insekter. Kaos smiley # 4736
Föresten här är lite bilder på mig och Paula200: (vi träffades förut)


Jag tog på mig samma kläder som hon och samma pandafärg, så blev vi tvillingar. Kaos smiley # 6079 Kaos smiley # 6078
Det var nog bara det.
Ha det gott igelkott! Kaos smiley # 5613
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/pandanamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den men du måste inte skriva någon.)

Din webbsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0